niedziela, 10 stycznia 2021

Zabawa zakładkowa #8,#9,#10,#11,#12

W zeszłym roku brałam udział w zabawie zakładkowej organizowanej przez Ewę znaną jako Hubka vel EF-ka. Równie bywało z publikacją postów, aż do wakacji, kiedy to całkowicie się zrelaksowałam i nic już nie publikowałam. Odpuściłam sobie, aż do niedawna kiedy to oważ Ewa dała szansę takim leniwcom jak ja do dosyłania zaległych zakładek. Zawzięłam się i uzupełniłam.  

No to zaczynam pokazywać.

Najpierw zakładka nr 8 - książka dla relaksu. 
Nie mam pomysłu na plecki dla niej.



Nr 9 - książka, z której zakończeniem nie możesz się pogodzić



Nr 10 - gruba książka. 
Gruba była w wakacje, więc postanowiłam uznać trylogię jako gruba książę ☺
Brakuje mi jednego elementu na plecki.
Ilość stron wygląda tak: tom 1 -351, tom 2 - 359, tom 3 - 369. Razem 1079 stron.



Nr 11 - książka w której główny bohater ma trudny charakter. 
Oczarowana opisem Barcelony, pojechałam ją zwiedzić :)



Nr 12 - książka, którą dostaliśmy w podarunku. Niestety nie mam tutaj przy sobie takowej książki, ale pożyczyłam od męża. Otrzymał książkę, na jedne ze swoich urodzin i to nawet z dedykacją :)
Zrobiłam niby męską zakładkę, ale wyszła taka jakaś nijaka :(




Wszystkie zaległe zakładki 
- fronty:


-plecki:


Wszystkie zakładki zrobione podczas zabawy. Jedna gdzieś zaginęła w czytanych bajkach. 
Dokleiłam więc zdjęcie, po lewej stronie.


Niektórym pleckom brakuje wypełnienia.


Banerki do poszczególnych wytycznych:






Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)







7 komentarzy:

  1. Tino! Wspaniale sobie poradziłaś! Wszystkie zakładki są niepowtarzalne! Jesteś niesamowita, że tyle prac byłaś w stanie nadrobić i to na tak wysokim poziomie! Brawa!!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tinuś, super zakładeczki. Teraz lektura będzie jeszcze przyjemniejsza.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tineczko kwietne zakładki- nie tylko cieszą oko, ale i zachęcają do czytania:)
    Miss Grace też będzie, przy rzędach skróconych, tak, że już możesz działać,tylko nie pokazuj w całości;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile super zakładek zrobiłas, świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zakładki. I jaka ilość.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...