poniedziałek, 25 stycznia 2021

Marynarka na Dzień Dziadka

 Wczoraj pokazywałam kartkę na dzień babci, dzisiaj pora na kartkę dla dziadka.
Wykorzystałam motyw z zabawy w Art-Piaskownicy.
Kartka - marynarka z błyszczącą muchą, pasuje do babcinego gorsetu.
W pracy użyłam tekturek - serca z Filigranek. Pomalowałam je białym gesso, a te pełne serca na czerwono i dodatkowo glossy akcent. Chciałam posuszyć nagrzewnicą i troszkę się pomarszczyło, ale w sumie efekt mnie zadowolił. Dodałam troszkę chlapań białą i czerwoną farbą.
Trzy czerwone serca od trzech wnuczek:)



Banerki do zabaw:






Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

12 komentarzy:

  1. Świetny pomysł :) Piękna kartka.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! wczoraj podejrzałam gorset dla Babci dziś marynarka - jednym słowem - świetny komplet na wspaniałe święto. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie zgrane kolorystycznie i te serduszka dodają uroku.Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  4. No pewnie, że tak. Komplet musi być. Babcia w gorseciku to i dziadek nie może być gorszy. Super wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, radosna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ta też ekstra, dla eleganckiego dziadka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba:) Dziękuję za wspólną zabawę z Filigrankami. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Filigranek   - Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach jakie cudeńko, elegancko i z klasą :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pomysłowa:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek:) Pozdrawiam, Malwina z DT

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie zestawione kolory, super wyszło :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...