niedziela, 28 lutego 2021

C&K - lekcja 2

 W lutym Renia zaproponowała wspólna naukę wzoru ryżowego.

Jak ryż na druty kojarzyłam, tak na szydełko wcale nie miałam pojęcia, że takowy istnieje.

Ale już wzór mech - to słyszałam, jednak nic nim nie tworzyłam, aż do teraz. Hurra zrobiłam chustę dla Barbi tym wzorem :) Mam cały komplet: - spódniczkę na drutach ryżem, chustę - szydełkiem mchem i bluzkę na drutach wzorem z poprzedniej lekcji:) Spróbowałam jeszcze mchu w kwadracie i na płasko i powstały dwie podkładki pod kubki












Dziękuję za komentarze i odwiedziny :)




6 komentarzy:

  1. I Barbie pięknie ubrana;) Tineczko, bardzo się cieszę, ze spróbowałaś wszystkich trzech wzorów.
    Podkładki pod kubki zawsze się przydadzą i na pewno będą umilać chwilę relaksu przy kawie czy herbacie:)
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie pomyślane i wykonane.Teraz myślę o lekcji nr 3 to już wyższa szkoła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak bym miała córcię, to aż by mnie ten wpis zmobilizował- jakie fajne! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak byłam dzieckiem to szylam lalkom ubrania a teraz marzą mi się robione na drutach i szydełku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Barbi wystrojona pięknie. Ma uroczy komplecik i śliczną bluzkę. Myślę, że jest zadowolona z ubrań jakie jej zrobiłaś:)
    Podkładki też fajne, podoba mi się kolor i to, że tak pięknie zrobiony jest kwadrat. Jesteś zdolną osobą:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny komplecik dla Barbie, się wystroiła Lalunia ;)
    A podkładki pod filiżanki piękne, takie rustykalne lekko przez kolor nitki.
    Super :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...