niedziela, 28 lutego 2021

Kalendarz adwentowy 2021 - #2

Kolejny miesiąc zabawy u Splocika  z kalendarzem adwentowym.
Tym razem wytyczne to saneczki i nr 9 oraz bombka i nr 21.
Poprawiłam sklejanie boków (zrobiłam skosy) i teraz już wyglądają ok.




Przy okazji pokazuję moje "prace" na zabawę w Rękodzieło i przysłowia:

Wybrałam przysłowie nr 1:

"Kto w tłusty czwartek nie zje pączków kopy, temu myszy zniszczą pole i będzie miał pustki w stodole"

Na upartego do przysłowia nr 2 ("Szczęście i nieszczęście w jednych saniach jadą") można by dodać saneczki z kalendarzowej zabawy :)

Pączki zjedliśmy kupne, ale za to domowe mieliśmy ciastko i faworki:

Ciastko zwane krówką:


oraz faworki:



Banerki do zabaw:







Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)



 

3 komentarze:

  1. Super pudełeczka i smakowitości sporo. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne pojemniczki! Kalendarz adwentowy będzie piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mi narobiłaś smaka tym ciastem :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...