wtorek, 9 lutego 2021

Koronkowa pandemia #01-2021

Chyba zwariowałam, ale szydełko jest mi bardzo bliskie
i postanowiłam wziąć udział w zabawie u Ani w Koronkową  Pandemię.
Zabawa polega na wykonaniu choinkowych ozdób - szydełkowych i frywolitkowych.
Z frywolitką mi nie po drodze, kiedyś próbowałam, ale już czasu nie starcza na kolejne hobby.
A szydełko jak najbardziej jest zawsze pod ręką.
Znalazłam również dwie zabawy na fb. W jednej tworzymy szydełkowe śnieżynki prze cały rok wg według dowolnych wzorów, a w drugiej tylko 10 wg wzorów VITAGUL . To ta pierwsza śnieżynka.
Dwie pozostałe to śnieżynki, które zaproponowała u siebie na blogu Ania, a reszta ze wzorów kiedyś wydrukowanych :)
Śnieżynki maja od 7 do 13 cm, wykonane szydełkiem 1,5 z kordonka nowosolskiego bawełnianego i Maxi.









kolaż:



Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)



 

9 komentarzy:

  1. Śliczne, też na Fb robię co tydzień 1 sniezynke.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cuda!! Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę, że dołączyłaś do naszej zabawy. Piękne będą choinki w tym roku, albo ktoś dostanie fajne koronkowe prezenty. Gratulacje za te śnieżynki z reliefowymi słupkami, do łatwych to one nie należały. Mam cichą nadzieję, że wytrwasz z nami do końca roku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że dołączyłaś do naszej zabawy. Piękne śnieżynki powstały i mam nadzieję, że nie ostatnie :-)Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, ze szydełko jest Ci bliskie, piękne śnieżynki spadły ze szydełka. Niech nam sypie cały rok! Dobrej zabawy:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie sypnęłaś śnieżynkami!
    zasypiemy świat koronkami <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...