sobota, 30 kwietnia 2022

Bożonarodzeniowe prace

 Jak co miesiąc, publikuję moje prace do zabawy u Splocika i do Kasi.
U splocika na miesiąc kwiecień w zabawie Kalendarz adwenowy mamy 2 motywy:
- mikołaj z nr 6 i
- stroik ze świeczką z nr 16

Oto jak prezentują się moje przody pudełeczek:




U Kasi w zabawie Choinka 2022 wykonujemy prace wykonane haftem krzyżykowym.
Wymyśliłam sobie, że zrobię 12 fartuszków na butelkę na winko:)
Będą idealnym prezentem świątecznym.
W tym miesiącu padło na ciastka.



Banerki do zabaw:




 - u Kasi:


Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

6 komentarzy:

  1. Piękne prace, czuć w nich świąteczny klimacik. Fartuszek na winko to świetny pomysł.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super pomysł z tymi fartuszkami na winko. Też mam taki niestety tylko jeden i nadal nie wiem co na nim wyszyć. Pudełeczka na kalendarz urocze!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Balwanek do schrupania ,te jego oczęta a fartuszek też milutki, super pomysł.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy hafcik. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne motywy wyszukałaś. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło m, że bawisz się u mnie. :)
    Fartuszek uroczy. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycam się tymi fartuszkami po raz kolejny.
    Miałaś naprawdę super oryginalny pomysł na taką ozdobę:)
    Pudełeczka też są super.
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...