wtorek, 26 lipca 2022

Kartki wg mapki i co mi w duszy gra :)

Urlop dobiega prawie do końca, słoneczko pięknie grzeje. Opalenizna złapana, a czasu na blogowanie jak nie było tak nie ma :( Hehe ;)

Dobrze, że kartki miałam wcześniej przygotowane, to post przynajmniej zdążę wrzucić na czas.

Ania podziwiaj, bo nie na ostatnią chwilę 😁 Przy okazji składam serdeczne życzenia imieninowe 😘

Skoro już wywołałam naszą Anulkę, to najpierw pokażę prace jakie przygotowałam na wspólne kartkowanie w lipcu.

Lewa karteczka powstała dla mojej sąsiadki na jej imieniny - Ani, a prawa dla nauczycielki najmłodszej córci. Przy kolejnej okazji pokażę jeszcze słodki bukiecik - jeden wielki a'la słonecznik jako dodatek do kartki. Zrobiłam je z Ferrero Rocher. Kawałek styropianu owinęłam bibułą, zrobiłam stelaż z drucików florystycznych, potem całość jeszcze raz bibułą. Na koniec przykleiłam słodycze klejem.

Oto kolaż moich prac do Ani. Jedna z nich, ta fioletowa leci również na wyzwanie do Uli na "przepis". Wykorzystałam linię: wstążka, napis, listki.















Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

 

6 komentarzy:

  1. To trzy zabawy zaliczone , kartki piękne a bukiet bajeczny , pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urlop zaliczony, akumulatory naładowane i to najważniejsze. A przy okazji cudne kartki zrobione. Czego chcieć więcej. Super Ci te kartki wyszły a i mapki są to najważniejsze!! Dziękuję za udział w zabawie i za życzenia tez serdecznie dziękuję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie kartki super, a słonecznik rewelka:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki, a słonecznik rewelacyjny. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki, mapki ułatwiają znacznie robotę. A słonecznik pierwsza klasa. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...