czwartek, 7 lipca 2022

Pauza

Niech was nie zmyli tytuł. To nie jest przerwa od robótek. Ja to mam raczej robótkowe ADHD
Tytuł posta to nazwa chusty. 
Od zawsze podziwiałam prace Ani Lipińskiej znanej jako Yellow Mleczyk.
Wzięłam nawet udział w kilku zabawach (KAL) organizowanych przez Anię na FB.
Nigdy jednak żadnej pracy nie dokończyłam. A pewnego dnia na AL-owej grupie Ania zapytała się, czy byłby ktoś chętny do przetestowania jej wzoru. Zgłosiłam się,  już chyba tylko, aby się zgłosić, no i trafiło się "ślepej kurze ziarno", i Ania wybrała mnie.
Tak więc przetestowałam wzór, bardzo ławy, choć jak zwykle przy robótce drutowej nauczyłam się czegoś nowego.
Nie spodziewałam się, że chusta bawełniana może być taka fajniusia.
Idealna na lato, więc jeśli ktoś jest chętny zrobić sobie taką chustę to zapraszam do kontaktu z Anią - y.mleczyk@gmail.com lub bezpośrednio na Raverly ( do 11 lipca br. trwa promocja na wzór).

Szybko się dzierga, można ją powiększać do woli.

Moja chusta waży zaledwie 160g i mierzy po blokowaniu ok 155 x 65 cm

Użyłam włóczki Drops - Safran (50g-160m) - kolor 51 - petrol. Robiłam na drutach 3mm.













Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

5 komentarzy:

  1. czuję się bardzo zachęcona, choć przyznam że na drutach ostatnio nie robiła, ale chyba przyszedł czas aby to zmienić, ale powiedziałam sobie że nie wezmą nic do ręki dopóki nie skończę tego co na mnie już czeka ( jedna chusta na druty i jedna na szydełko) A Twoja bardzo mi się podoba, fajnie że załapałaś się na testowanie, zawsze to jakaś motywacja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na drutach niestety nie robię. Fajna ta chusta Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta cudowna , działasz jak błyskawica.Wole szydelko bo szybciej.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. I jest kolejna fajna chusta. :)
    Bawełna jest miła w dotyku i chusta może sprawdzić się w letnie wieczory. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor ,podziwiam bo ja niedrutowa😫

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...