poniedziałek, 18 lipca 2022

Prace do Splocika i biscornu

 Urlop urlopem, ale obowiązki obowiązkami. 

Najpierw pochwalę się prezentami jakie otrzymałam od Splocika za udział w jej zabawach w zeszłym roku. Otrzymałam super liścik, sporo papierów, mulinę, "przydasie", piękne frywolitkowe zakładki i kawkę ze słodyczem, coby mi umilały pracę:)

Bardzo dziękuję Ci Splociku za wspaniałą przesyłkę:)


A teraz pora na pokazanie prac jakie wykonałam na obie zabawy do Splocika.


Moje elementy do kalendarza adwentowego wyglądają tak:

reniferek -  nr 10
oraz saneczki  - nr 3





Z poniższych zaproponowanych przysłów w "Rękodzieło i Przysłowia nr3"wybrałam nr 2, chociaż i zapewne nr1 w moim przypadku by pasowało.

1. Z tkacza nie będzie bogacza, a ze szwaczki bogaczki.
2. Lepszy jeden czyn niż tysiące planów. 

Z drugiego przysłowia wybrałam słowo "jeden", choć bardziej pasowałoby słowo "pierwszy".

Zapisałam się na zabawę u Mariolki z Haft i Patchwork



i tak powstał jeden, a może pierwszy mini biscorniaczek :)
Biscorniaczek, bo jest maniuni, ok 6cm, powstał ze wzoru 30x30.
A, że kiepska ze mnie szwaczka, to i pierwsze przysłowie by się tutaj załapało.
W pewnym momencie nie zgrały mi się środek boku z rogiem, i jest lekkie przesunięcie ;)
W lipcu tematem jest jeden kolor, a moje biscornu powstało w kolorze czerwonym.





Banerki do zabaw:







Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

9 komentarzy:

  1. Tino jesteś super szwaczką, pięknie wyhaftowane i uszyte biscornu. Śliczne maleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne prace, szczególnie na biscornu moje oko zawisło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wykonałaś śliczny biskorniaczek. :)
    Środek z narożnikiem wymijają się, gdy zszywane kwadraciki mają parzystą liczbę krzyżyków wzoru np. 30x30, dlatego lepiej wybierać wzory o nieparzystej liczbie krzyżyków.
    Ja zostawiam wzorki parzyste na proste poduszeczki.
    Motywy do kalendarza też mi się podobają. :)
    Twój link i fotki dodałam do odpowiednich moich wpisów.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Cieszę się, że upominek sprawił Tobie radość i to, co w nim znalazłaś spodobało się. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie to wszystko połączyłaś i super że przy tej okazji zaliczyłaś kilka zabawa. Elementy do kalendarza adwentowego super!! Igielnik taki malutki też potrzebny!! i fajne ma wzór.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale dzisiaj Splocika u Ciebie :).

    Dostałaś super niespodziankę :).

    Wszystkie prace też mi się podobają :).

    Ja już dawno nie zrobiłam biscornu, a lubiłam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne połączenie! A krzywości to ja nie widze 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te twoje znaczki :) Biscornu również jest bardzo ładne :) Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny biscornu ( co za słowo;) myślę, ze do oby przysłów praca badzo pasuje:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny upominek otrzymałaś od Splocika. Super Tobie wyszedł zarówno biscorniaczek, jak i elementy do kalendarza adwentowego.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...