środa, 29 kwietnia 2020

Kartki BN 2020 - kwiecień

Zmobilizowałam się i zrobiłam kartkę, kartki, bo aż trzy na zabawę do Uli.
Kartka miała być w kształcie gwiazdki lub z gwiazdką. Ja wybrałam składaczka - gwiazdę.
 Tę formę kartki robiłam już 3 lata temu własnie do Uli:  tutaj oraz na Rogatego: tutaj.

Moja kartka z trzema wytycznymi wygląda tak:


Wewnątrz prezent- niespodzianka,  a w środku szydełkowa mini gwiazdka .









Wszystkie trzy razem:


Największa zrobiona z trójkąta o boku 30 cm. 
Te mniejsze z trójkąta o boku 21 cm, a druga 20 cm.
 Po złożeniu niewielka różnica pomiędzy tymi mniejszymi.


Kartki posyłam do Uli:



Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)





4 komentarze:

  1. Jakie urocze gwiazdki! Super wyglądają 😊 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kartki, przepięknie Ci wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Ja do 24.00 dzisiaj zdążę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne gwiazdy :) CIeszę się, że zawitałaś do zabawy :) Dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...