piątek, 10 kwietnia 2020

Zrobione z mamą

Taką kurczakową rodzinkę zrobiła moja 4-letnia córcia.
Po lewej mam z córką, a po prawej tato z synkiem.
Wykorzystałyśmy do jej zrobienia papierową wytłaczankę.
Lenka malowała, przyklejała piórka i kwiatki.
Pomalowała również jajka i je ozdobiła. 
Innego dnia malowała łączkę na papierze. 
Przykleiła wyciętego królika i kurczaka z gazetki reklamowej.
A jeszcze innego, kiedy mama pracowała nad tworzeniem kwiatków,
 córcia  skubnęła mi stokrotki i zrobiła inną łączkę.
Tak wyglądała praca z papierem w ostatnich dniach.

 






Prace Lenki wędrują do Klubu Twórczych Mam.




Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)


6 komentarzy:

  1. Świetna kurczakowa rodzina, brawo! Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiałam, jak moi mali synowie coś robili, rysowali...niestety, są już duzi :-D Wszystkiego dobrego- wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. No to rośnie Ci godna następczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna księżniczka tworzy piękne prace. Zdolniacha!
    I nie ma to jak "podbieranie" mamie jej przydasiów, skąd ja to znam ;)
    Kurczakowa rodzinka z wytłoczek po jajkach wymiata!!
    I ostatnia łączka...oj...ma COŚ w sobie...na dłużej zwróciła moją uwagę :)
    Dzięki za wspólna zabawę w KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna rodzinka kurczaczków. Dziękuję za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojaaacie świetne kurczaczki <3. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...