piątek, 24 kwietnia 2020

Mediowe serce

Zabawiałam się mediami razem z Ulą na fb, w grupie Razem z ITD Collection.
Niestety nie posiadam żadnych artykułów ITD, zrobiłam z tego co miałam pod ręką.
Chodziło o główny motyw, u mnie to motyl z papierów Stamperii.
Szczerze mówiąc, jest zadowolona z efektu końcowego, jak na amatora:)
Nie posiadam jakiś specjalnych materiałów,
Kolory to farbki akrylowe i akwarelowe, i fioletowa mgiełka
Pastę strukturalną i lakier mogę zaliczyć do prawdziwych mediów.
A do efektu 3d użyłam masy papierowej. Ciężko się z nią pracowało, nie jest tak podatna na formowanie, ale dałam radę. 😊🙆 





Moje serce posyłam na wyzwanie do ART-PIASKOWNICY:


Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)



12 komentarzy:

  1. Wspaniale wyszło mimo braku mediów :) Kreatywność to coś wspaniałego! Możesz zamieścić na naszej grupie świrowej jeśli masz ochotę :) Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tina, piękne serce. Kolory zachwycają. Świetnie je wykonałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam za włożony trud. Serduszko prezentuje się wspaniale, a doskonale wiem, jak czasami trudno coś stworzyć bez prostszych materiałów haha. Poradziłaś sobie genialnie, bardzo mi się podoba Twoja praca. Powodzenia w wyzwaniu!😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory, ślicznie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne serduszko! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na Art-Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Ci to wyszło, brawo. Dziękuje za udział w INSPIRACJACH DIY-MOTYL . Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  8. very pretty heart tina. Good luck and thanks for playing along with us at DIY Zrob to Sam task. Hope to see you again
    Shylaa DT DIY
    Adhiraacreations

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne serduszko :) Dziękuję za udział w INSPIRACJACH. DT DIY Kwiatkosia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...