poniedziałek, 27 kwietnia 2020

Ten piękny dzień

Jedna z najnowszych moich prac papierowych - kartko-koperta.
Powstawała w czasie live z Olgą Bielską, ale dopiero teraz udało się mi ją dokończyć.
Wykorzystałam papiery Studio75- Forever in love
Dodatkowo wykorzytsałam papiery MyMind's Eye - In Bloom.
Kwiaty z foamiranu to moje dzieło. Foamiran biały -potuszowany dziwną czerwienią, bo wyszły koralowe vel łososiowe.
A kartka wygląda tak:



Miejsce na wklejenie życzeń:




Moją pacę posyłam na wyzwanie do ScrapAndMe



Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)


5 komentarzy:

  1. Piękna jest ta kartka koperta! Bardzo mi się podoba, będę musiała podejrzeć jak to się robi :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca. Bogactwo kwiatów zachwyca. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDO przepiękne!!!
    Jestem zachwycona wykonaniem i kompozycją Kochana :)
    Ja swoją też wkrótce wykonam, jak tylko ręka dojdzie do ładu i składu.
    Pozdrawiam ciepło :*
    K.

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał, przepiękna praca! Cudownie się prezentuje. Ta moc kwiatów wysypuje się z koperty tworząc piękny efekt 😍

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...