poniedziałek, 25 maja 2020

Kartki przez cały rok - maj


Podjęłam wyzwanie u Ani. 
W maju tematem są konwalie, zielony i motyl.
Jak zwykle starałam się połączyć wszystkie trzy elementy w całość. 
Na dodatek posiłkowałam się mapką z bloga DIY oraz wytycznymi z bingo na blogu Rapakivi.
Wybrałam linię pionową: cekiny, motylki, wstążka.
Zielone papiery to Studio75 - Przy kominku. 
Takie anomalia - świąteczne papiery na wiosennej kartce :)
Tag z konwaliami - to First love od Laserowe love.
Motylki embossowane białym pudrem na kalce. Dodatkowo dodałam trochę zielonego brokatu.
Użyłam jeszcze cekiny, mikrokulki i białe gesso.




Udało się mi nawet zrobić zdjęcie z jedyną konwalią jaką posiadam w ogródku.


Banerki do zabaw:








Dziękuję za odwiedziny i  komentarze:)



10 komentarzy:

  1. Piękności stworzyłaś, jestem zachwycony. Pozdrawiam, dobrej nocki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie! No brawo Kochana, tyle rzeczy połączyć w jedno, to trzeba umieć, podziwiam. Wielkie brawa. Życzę powodzenia i dziękuje za udział w zabawie DIY PAPIEROWO. Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest cudnie ! Super, że udało Ci się połączyć tyle zabaw. Strasznie mi się ten zestaw podoba zielony+konwalia+motyl. Tag z konwalią rewelacja a mnie zaintrygowały te embossowane motyle na kalce. Jak dla mnie bomba.Powodzenia w zabawach.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękną kartkę wykonałaś :) Super interpretacja mapki i wytycznej dodatkowej. Do tego cudna konwalia :) Dziękuję za udział w zabawie, pozdrawiam DT DIY Kwiatkosia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. beautiful card. Good luck and thanks for playing along with us at DIY Zrob to Sam task. Hope to see you again
    Shylaa DT DIY
    Adhiraacreations

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna praca! Pozdrawiam DT DIY Karola

    OdpowiedzUsuń
  7. ubrać kartkę w jeden kolor zawsze jest trudno ... ty zrobiłaś to rewelacyjnie - dziekuję za udział w wyzwaniu Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi:) Pozdrawiam, Patrycja :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...