niedziela, 3 maja 2020

Zabawa zakładkowa #4

W czasie tej pandemii wykorzystuję rodzinę i kradnę trochę czasu na moje "zabawki".
Tworzę nowe i nadrabiam zaległości. 
Dzisiaj na tapecie EF-ka. Zakładka na kwiecień - książka z jedzeniem.
Książka, z której często korzystałam to Kuchnia Polska. 
Teraz częściej wybieram przepisy z internetu.
Moja zakładka ma trzy cytrynki wycięte z pudełka po jakichś ciasteczkach :)
Z cytrynkami jestem na co dzień. 
Zawsze rano pijam wodę z cytryną, na pobudzenie organizmu podobno.



A moje zaległe prace to zakładki styczniowe. Kolejne w następnych miesiącach.

Zakładki styczniowe- serce.
Książek, które zapadły w serce jest dużo. 
 Do zdjęcia wybrałam pierwszy tom sagi  o wampirach "Zmierzch".


przodki i plecki :


Moje sercowe zakładki zrobiłam wg kursu  Agaty (HOGATY) na you tubie,
jednak nie robiłam efektu 3d, wolałam na płasko :)


Banerki do EF-ki:



Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)









2 komentarze:

  1. Piękne i delikatne!!! A ja ciągle zapominam sobie na noc zrobić wodę z cytryną i miodem, ponoć ma odstać trochę ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...