wtorek, 5 maja 2020

Święta na okrągło #4

Najpierw powstały kwiaty, bo chciałam przetestować fioletowy foamiran. 
A potem dopiero dopasowywałam kolory, aby zrobić kartkę na Rogatego.
Dodałam trochę złotego, aby ją trochę urozmaicić.
Natomiast mapkę podkradłam z grupy Halo Crafty na fb
można ja również zobaczyć na blogu Inki.
 Inka opisała tam jeszcze jak można zrobić swoje własne tło.
Dzięki Inka za tamtą zabawę.



Moje gwiazdy betlejemskie z foamiranu:



Pokażę jeszcze moje dwie kartki, które powstały na zabawę zorganizowaną przez Inkę, 
do wspomnianej mapki, a do nich kwiatki wg kursu Inki, na papierowe kwiatki shabby chic.
Kto chętny pędzi do niej na bloga, gdzie można pobrać nawet szablon do ich stworzenia.





To jeszcze dołożę inne kwiatki jakie zrobiłam wg Inki kursu:
Do shabby chic im trochę daleko, ale powstały.





Te różowe to dzieło mojej 4-letniej Lenki ;)
Oczywiscie musiał być też brokat.



Banerek do zabawy:


Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)








6 komentarzy:

  1. ooo...poznaję!
    Mnie Inka przypomniała o kwiatkach akwarelowych! I tez zrobiłam :-D Super karteczki! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to wszystko wygląda! kKarteczka w fioletach fantastyczna, inne równie. Jakie ta mapka daje możliwości, prawda? Kwiatuszki bardzo mi się podobają, ja na tym nie poprzestałam, poszłam jeszcze dalej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te kwiaty zrobiłaś, Tinko. Kartki są super.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażenie prześliczne prace, kwiaty mnie zauroczyły. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. U Ciebie święta jeszcze w maju? Super :) Ja uwielbiam klimat świąt Bożego Narodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...