sobota, 30 maja 2020

Wielkanoc przez cały rok #2

Zapisałam się na zabawę do Małgosi -Wielkanoc przez cały rok.
W tym miesiącu stworzyłam kilka szydełkowych prac: koszulki na jajka i zajączki.
Wszystkie prace powstały z kordonka nowosolskiego bawełnianego 10 - 1000 m szydełkiem 1,5
Zajączki i koszulki w kolorze białym i kiwi.




Zajaczek wg Aurelii, ja dodatkowo dorobiłam nóżki.



To już nie na Wielkanoc, ale tez szydełkowe prace.
Stworzyłam kilka serwetek i podkładek z filmów Aurelii- Myszki Szarej

Serwetka Daria - śr. 35 cm,
 podkładki 10 cm
kolor nikiel




Serwetka Daria w kolorze białym , śr. 35 cm


serwetka Amelia, śr. 30 cm
kolor- landrynka


Taką kartkę i kwiatka dostałam na dzień mamy :)



Serwetka Wanda:
śr. ok 42  cm,
podkładki - śr. 11 cm
kordonek - kolor nikiel z grafitem


 







Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)



5 komentarzy:

  1. Zajączki i osłonki świetne A serwetki to cudeńka :) podziwiam cierpliwość! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne serwetki a ten zajączek biało zielony jaki ładny:) bardzo mi sie podoba. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna wszystkie prace . Uwielbiam szydełkować z filmikami Aurelii. Darie tez zrobiłam ale Twój komplet z podkładkami podoba mi się bardzo !! Wanda się nadal dzierga, bo robie dwie na raz :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace są znakomite, wspaniale wykonane, przecudne!!!! Jest się czym zachwycić, jest i jeszcze raz jest. :)))) Pozdrawiam serdecznie. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam jeszcze takich szydełkowych zajączków.
    Są naprawdę śliczne i te uszka klapnięte :)
    Piękne prace pokazałaś, jestem pod ogromnym wrażeniem.
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...