czwartek, 30 września 2021

Kartka okolicznosciowa

Nie miałam pomysłu wcale, a wcale na wytyczne do zabawy u Uli.
Zachciało się jej polnych kwiatków 😁
Znalazłam na jednych papierach i coś wykombinowałam. Na szczęście maki miałam już wcześniej wyszydełkowane, i coby tak łyso nie było no to dokleiłam. 
Napis jeszcze nie wiem jaki będzie, więc tak na próbę położyłam jakieś, które znalazłam gotowe.
I oto co powstało.







Edit:

Troszkę upiększyłam tę kartkę i stała się kartka na imieniny dla mojej babci. Teraz jestem z niej zadowolona i to nawet bardzo:)






Banerek do zabawy:


Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)




 

6 komentarzy:

  1. Piekna kartka 3d , może też być imieninowa jak i urodzinowa.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ Ci to wyszło pięknie. Kolorowe motylki super pasują. A maki cudne. Ach te szydełkowe robótki. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna kartka- maki zachwycają:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocza kartka,spodobały mi się te szydełkowe kwiaty o listki 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka , a maki to wisienka na torcie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie marudź! Przepiękna jest :) a polne kwiaty są pokłosiem mojej rozmowy z koleżanką, która mieszka w Stanach i tam, gdzie ona akurat jest to nie ma takich naszych polnych kwiatów... i tak naszło mnie nostalicznie... ta kartka, która jest inspiracją do niej poleciała

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...