poniedziałek, 13 września 2021

Na 50-te Urodziny Brata

 Niedawno mój kochany Braciszek obchodził swoje 50-te urodziny.
Jego życzeniem prezentowym był skok ze spadochronem. 
Przygotowałam z tej okazji taką kartkę "na poważnie":)
Spadochroniarz to kolorowanka do druku.
Moje kolorowanie nie jest idealnie, ale jak na kogoś, 
kto  nie ma talentu nie jest chyba źle, no nie?
Początkowo miało być bez shakera, ale jakoś było tak pusto. Potem naszło mnie aby zrobić shaker w kształcie chmurki, i myślę, że idealnie się tam wpasował, tam gdzie teraz jest.








Kartkę posyłam na wyzwania do :



Wybrałam linię: skośna: - środek transportu:), shake, wykrojnik,
choć możne jeszcze być linia pionowa: środek transportu, sznurek, ptaki 
To była moja pierwsza wersja, ale tak korcił mnie ten shaker, że musiałam go zrobić 😁
Choć przyklejanie dystansów na zakrętach chmurki wcale do fajnych nie należało.


oraz na zabawę do Ewy
na 25 już wyzwanie w tworzenie kartek przestrzennych


Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)









13 komentarzy:

  1. Sliczna karteczka, jesteś wszechstronnie utalentowana.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna karteczka cyferkowa! Świetne kolorowanie, śmiało podążaj w tym kierunku, bo masz dryg do tego. Chmurka shaker idealnie pasuje do kompozycji. Porywam zdjęcie do galerii i pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest SUPER - dziękuję za udział w wyzwaniu ArtBrawurki

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka jest rewelacyjna🙂Sto lat dla Brata🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu ArtBrawurka. Agnieszka DT

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ale pomysłowa kartka, super :) Dziękuję pięknie za udział w wyzwaniu ArtBrawurki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale rewelacja,dziękuję za zabawę z ArtBrawurką

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale czaderska, wywołuje usmiech :)Dziękujemy za udział w wyzwaniu ArtBrawurki

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowa :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu PassionScrap. Pozdrawiam DT Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna karteczka 😍 Świetny pomysł.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu PassionScrap🙂
    Pozdrawiam DT Sylwia 🙂

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna praca, pomysłowa, nietuzinkowa. Koklorowanie bardzo udane. Dziękuję za udział w wyzwaniu PassionScrap. Pozdrawiam DT Joanna

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przyjemna dla oka karteczka, super wyszło. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Passion Scrap. Pozdrawiam, Hania DT

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pozytywna kartka 😄 Dziękujemy za udział w wyzwaniu Passionscrap. Pozdrawiamy DT Karolina

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...