wtorek, 28 września 2021

Zabawy do Splocika

 We wrześniu u Splocika, w zabawie w Rękodzieło i Przysłowia2, mieliśmy do wyboru dwa przysłowia.

1. Ostatni kęsek najsmaczniejszy. 
2. Wrzesień wrzosami strojny, lecz od pracy znojny.

Nie wiem, czy dobrze wybrałam, ale padło na drugie przysłowie.
Nie leniuchowałam we wrześniu i przemalowałam lampę w kuchni.
Z czerwonej na czarną, ze srebrnym w środku.
Wystroiłam moją jadalnię w "starą-nową" lampę. 









Natomiast w zabawie "adwentowej" do wykonania były dwa numerki:
18 z kokardą i
19 z "Ciastkiem":)







Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

4 komentarze:

  1. Rewelacyjna przemiana! uwielbiam takie metamorfozy, bo to oszczędność i dla środowiska i dla kieszeni :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie poradziłaś sobie z przemianą wystroju kuchni. :)
    Motywy do kalendarza też ślicznie wykonałaś. :)
    Twój link i fotki dodałam do moich odpowiednich wpisów.
    Miło mi że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega przemiana. Czerwony to nie był kolor dla tej lampy i dla tej jadalni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja tu tak późno..wszędzie ostatnio mam zaległości.Lampa super :)
    Motywy do kalendarz baardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...