poniedziałek, 27 września 2021

Kartki wg mapki - wrzesień 2021

 We wrześniu w zabawie mapkowej u Ani królują fiolety i ramka.
Planowałam zrobić kartki okolicznościowe, bo wiecznie mi ich brakuje. Jednak nie mogłam nic wymyślić, więc padło na kartki świąteczne, w których wykorzystałam "zdobyczne grafiki" :)
Jedna wielkanocna i jedna bożonarodzeniowa, każda do innej mapki.
Kartkę wielkanocną posyłam również do Gosi, gdzie tworzymy wielkanocne tworki:)





Kolaż kartek:

Banerek do zabawy u Ani:


Banerek do zabawy u Gosi:




Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)



3 komentarze:

  1. Super Ci te kartki wyszły w fioletach. A wiadomo i na Święta też są potrzebna. Cieszę się, że zmierzyłaś się z obiema mapkami.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki! mnie ten fiolet przeszkadzał w świątecznych kartkach, a u Ciebie wygląda świetnie:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...