poniedziałek, 31 stycznia 2022

Choinka 2022 #1

 

Kiedyś w zamierzchłych czasach bawiłam się u Kasi na blogu w haftowanie krzyżykami, ale jakoś marnie mi szło. W tym roku mam nadzieję, że dociągnę z zabawą do końca. 
Liczę na to, że powstaną super krzyżykowe bożonarodzeniowe prace.
Może wykorzystam je na prezenty.
Moja pierwsza praca w zabawie to fartuszek własnoręcznie uszyty z krasnalem z latarenką.
Kształt wcięłam, choć teraz widzę, że krzywo, a na tył haftu zaprasowałam flizelinę.
Krawiectwo nie jest moją mocną stroną i przyszywanie lamówki nie jest idealne.
Ale sama zrobiłam można powiedzieć od postaw i to mnie cieszy.
Idealna zawieszka na "winkowy" prezent :)


Banerek do zabawy:


Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

5 komentarzy:

  1. Rewelacyjny pomysł Kochana!
    Nigdy nie pomyślałam,żeby tak ozdobić świąteczną butelkę :)
    Bardzo się cieszę,że dołączyłaś do naszej zabawy.
    Uściski serdeczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te skrzaty są urocze, Twój na fartuszku jest super. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...