niedziela, 30 stycznia 2022

Chusta Adriana

Dwa tygodnie temu zgłosiłam się na testowanie chusty.
Traf chciał, że załapałam się i tak oto powstała chusta "ADRIANA", 
której autorką jest Asia - Heklove Asku.
Chusta powstała z motka - Zakręcone Motki - B485, niestety na zdjęciach nie umiałam uchwycić prawidłowego koloru - indygo melanż. U nas buro i ponuro.
Wymiary chusty przed blokowaniem 160x70 cm.
Robiłam szydełkiem 3, włóczka to bawełna/akryl, 3 nitki.
Zużyłam niecałe 1200m.
Wzór jest bardzo łatwy, szybko tworzyło się chustę, nie liczę czasu na prucie i ponowne szydełkowanie.
Zmodyfikowałam trochę zakończenie chusty.
Dziękuję Asi, za możliwość testowania i za cierpliwość w odpowiadaniu na moje pytania :)
Poniżej kilka zdjęć chusty w różnych odsłonach, na "ludziu" też:)




 












Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

Na fb jest organizowany CAL przez Asię
Chętnych zapraszam do kontaktu z Asią.






1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...