poniedziałek, 31 stycznia 2022

Nauka dziergania i supłania #1

W styczniu mamy czapkę na okrągło. 
Zrobiłam dwie, ale za to jakie minimalistyczne. 
Dobrze, że moje dziecko ma potrzeby "ubraniowe", więc powstały czapusie dla lalek.
No prawie bliźniaczki.
Jedna czapka na drutach wg tego tutorialu, a ruga na szydełku wg tego filmu.
Takie maleństwa to jednak na szydełku szybciej się robi, i czapka powstała bardziej mięsista, niż ta na drutach. Tę czapkę zrobiłam z 20 oczek, na 4 drutach.
Oto moje prace:





ps. Reniu, o kocyku pamiętam, mam w planach go zrobić

Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

7 komentarzy:

  1. Przesłodkie czapusie.Tez lubiłam lalki ubierać.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super czapeczki :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł. Fajna włóczka, chyba z błyszcząca nitką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te czapeczki!
    Też kiedyś takie robiłam dla lalek.
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czapeczki super - lalom też się coś należy;)
    Tineczko dziękuje za udział w zabawie i przepraszam, że tak późno, ale dopiero wracam do żywych;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, rewelacja! Czapki w wersji mini wyglądają obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...