niedziela, 30 stycznia 2022

Zabawy 2 do Splocika

W zeszłym roku bawiłam się u Splocika w dwie zabawy, i w tym roku bawię się nadal.
Mamy ciąg dalszy.
W jednej zabawie tworzymy Kalendarz adwentowy a w drugiej interpretujemy przysłowia -Rękodzieło i przysłowia:)

Oto moje prace do kalendarza, jeszcze nie wiem, jak dokładnie będzie wyglądał, choć mam gotowe pudełeczka, które wystarczy tylko złożyć. Moje kwadraty idealnie będą pasować na bok pudełka.

 W styczniu mamy trzy wytyczne:
2 - misiu
8 - lizak (mój jest własnoręcznie kręcony)
17- łyżwy





W drugiej zabawie są do wyboru 2 przysłowia:

1. Łatwiej z góry niż pod górę.
2. W zimie nie pożyczaj ubrania, a w lecie wachlarza.

Wybrałam przysłowie nr2 i stworzyłam, a właściwie to dokończyłam moje ATC z zeszłego roku temat: "Japonia"
I takim sposobem znalazł się tam wachlarz, jak jest też i ubranie(kimono).
Chociaż patrząc, na mój obrazek z nr 17 do kalendarza, to mogę powiedzieć, że misio zjeżdża z górki na pazurki, i wtedy przysłowie nr1 tutaj mogło by być :)






Banerki do zabaw:



Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

4 komentarze:

  1. Bardzo świetny pomysł ,lizak wymiata.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace :)
    Obrazek z misiem ma numer 17, a nie 7 - taka drobna pomyłka w tekście. :)
    Twój link i fotki dodałam do moich odpowiednich wpisów.
    Miło mi, że nadal bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie ładne prace :) ATC bardzo mi się podobają.Pudełeczka też są fajne .
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I motywy i ATC świetne. Widzę, że u Was lizaki wyglądają jak lizaki (u mnie jak tarcza strzelnicza :D).
    Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...