czwartek, 31 marca 2022

Choinka 2022#3

 Na zabawę choinkową u Kasi znowu powstał u mnie ozdobny fartuszek na butelkę.
Tym razem padło na prosty haft z reniferkiem. Chyba to Rudolf, bo ma czerwony nosek :)
Fartuszek skroiłam i obszyłam sama, tak jak dwa wcześniejsze.



Zaplątała się nitka zapomniałam ją usunąć i tak zostało. 
Dobrze, że podkleiłam flizeliną, to nie będzie tak razić ;)


Kolory dobierałam samą i kurczaki nie bardzo widać oczy.


Banerek do zabawy:


Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

3 komentarze:

  1. śliczny fartuszek :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna i pomysłowa praca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapitalny pomysł na taką świąteczną ozdobę.
    Taki fartuszek pieknie przyozdobi wigiliny stół:)
    Bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam słonecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...