czwartek, 31 marca 2022

Nauka dziergania i supłania #3 i Miss Grace

 No nie mogłam odpuścić takiej lekcji. Mitenki są bardzo przydatne, bo ja zmarzluch jestem.
Czasami nakładam je nawet na zwykłe rękawiczki.
Zrobiłam je dopasowując kolory do chusty zaczętej w zeszłym roku w styczniu - Miss Grace.
Moje mitenki zrobiłam korzystając z filmiku, który opublikowała Renia na swoim blogu.









Etap przed zszyciem. Ne lubię chować nitek :(


Sławetna chusta Miss Grace w moim wykonaniu.
Wyszła ogromna, jeszcze nie blokowana.
Rozmiar : 260 x 115
Druty 4, ale teraz użyłabym 3
Włóczka : 
- Batik swirl - 80% akryl, 20% wełna,
- Hayfield Bonus DK - 100% akryl
- Stylecraft Special - 100% akryl
Wykończyłam ją po swojemu, obrobiłam szydełkiem.







Przed obrobieniem 


Po wykończeniu szydełkiem




Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)



9 komentarzy:

  1. Wow, bajecznie.Śliczne mitenki a ta chusta to cacko.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. no i masz cudny komplet- i chusta i mitenki wyszły świetnie:) Bardzo fajne połączenie kolorystyczne a i wzory wybrałaś ciekawe.
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarówno chusta jak i mitenki są extra !!! Bardzo podoba mi się Twój zestaw kolorystyczny. Podziwiam za dzierganie na drutach. Ja ostatnio jakoś bardziej lubię szydełko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Druty są w sferze moich marzeń ,kiedys je ujarzmię😁
    Piękny komplet 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny komplecik wyszykowałaś, chusta jest cudna a minetki pięknie wyglądają z tym warkoczem:)Jestem szczerze zachwycona kolorystyką i wykonaniem!
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie bomba!
    Zachwycam się wykonaniem i doborem kolorów...powalający komplecik :)
    Pozdrawiam ciepło.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna chusta! Do tego mitenki, powstał uroczy komplecik. Sliczny wręcz:)) Oglądałam go u Reni i tam wpadł mi już w oko , musiałam go zobaczyć z "bliska"
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...