wtorek, 22 marca 2022

Niebo Karola

 Niebo Karola, tak nazywa się chusta, która miałam przyjemność testować.

Autorką wzoru jest Katarzyna Wankiewicz - Kolorowy Kordonek, a chustę zadedykowała swojemu zmarłemu tacie.

Chusta powstała z włóczki od Zakręcone Motki, nie znam numeru, bo to był box niespodzianka.

Zużyłam 1450 m,

wykorzystałam szydełko nr 3,

wymiary chusty po blokowaniu 185 x 81 cm,

łącznie zrobiłam 3422 puffki z 5 i 6 nawinięć ( różnie bywało).

Ciężko mi uchwycić prawdziwy kolor chusty - starłam się jak mogłam 😁.

Dziękuję Kasiu za możliwość testowania twojego wzoru.













Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)







8 komentarzy:

  1. Wow, cudowna, kolorki pyszne a i wzorek ciekawy i oryginalny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem 😁 rozgoszczę się tu troszeczkę u Ciebie😁
    Chusta śliczna😍💙

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe ile Was było tych testerek, bo o tej chuście to już nie pierwszy raz czytam. Bardzo fajny zestaw kolorystyczny na tej chuście, nie myślałam że niebieski z brązem tak fajnie będzie wyglądał. Tak na oko to wzór bardzo włóczkożerny, ale chyba prosty bo taki sam na całej chuście.
    Super jest .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyszła chusta w tej kolorystyce. :)
    Widać, że wzór niby prosty ale wymaga uwagi.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna chusta, fajny wzór i ekstra kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kolorystyka włóczki.Śliczna chusta:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna chusta Tino. Podobają mi się te dziury. Chyba sobie zgapie ten wzór.

    PS. Dobrze, że drukarka już dziala.
    Hihi.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...