wtorek, 29 marca 2022

Kalendarz adwentowy cz.3

 Zbliża się koniec miesiąca i pora pokazać kolejne elementy do kalendarza adwentowego.

Zabawę organizuje Splocik na swoim blogu.

W tym miesiącu do wykonania były trzy motywy:

- rękawiczki- koniecznie 2 z nr 11

- pączek z nr 16

- osiołek z nr 21.

Ponieważ, do swojego kalendarza używam papierów, nie mogłam znaleźć osiołka w gotowcach, więc go sobie odszkicowałam:)

Pączki pochodzą z lokalnej sklepowej gazetki, a rękawiczki to wykrojnik świąteczny.









Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)


4 komentarze:

  1. Bajka, ale masz pomysły, pączki super, rękawiczki też a osiolek przesympatyczny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tino - poradziłaś sobie świetnie z motywami, szczególnie z osiołkiem, który pwenie wszystkim dał się we znaki. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny będzie Twój kalendarz, choć przyznam że z osiołkiem i ja tez miałam problemy, ale jak widać poradziłaś sobie wyśmienicie!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Ja miałam problem z rękawiczkami i pączkiem ale dałam radę. Świetnie sobie poradziłaś z osiołkiem i resztą motywów.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...