niedziela, 10 kwietnia 2022

Chusta Marii

 Kolejne testy za mną.

Tym razem powstała chusta Marii, wg wzoru Joanny Pawlak - Heklove Asku.

Niedługo rusza CAL na tę chustę, więc jak ktoś chętny to zapraszam => tutaj. Zapisy do 15 kwietnia.

Wzór dobre rozpisany, robi się przyjemnie, choć nie przepadam za tylnymi reliefami 😁

Trochę danych:

- motek  - Kokonek A130 - b/a - 3nitki - zużyłam ok. 1260m

- szydełko - 3,

-wymiary 170 x 70 cm.

Z wielką przyjemnością testowałam wzór tej chusty. Dziękuję Joanna za zaufanie.








Dziękuję za odwiedziny i komentarze oraz zapraszam na CAL.




5 komentarzy:

  1. Jest cudowna, też nie lubię reliefowych słupków ale cóż zrobić.Pozdrawiam niedzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolorki, super Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta chusta, zwłaszcza mi sie kolorki podobają. Jeszcze nigdy nie brałam udziału w szydełkowym CALu chusty, pewnie czas co by się zapisać, póki co wysłałam zapis do grupy :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam na FB, chciałam się zapisać na ten CAL, niestety grupa prywatna i moja prośba o dołączenie do grupy wysłana wczoraj, ale bez odzewu niestetety

      Usuń
  4. Przepiękna chusta i w moich kolorach:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...