środa, 2 czerwca 2021

Dzień Dziecka

Wczorajszy Dzień Dziecka uważam za udany.  
Najmłodsza latorośl otrzymała Misię - 
Nini lub Mimi, sama nie wie jak ją nazwać 😊 z zalotnymi oczkami.
Szkoda, że te starsze dzieci nie zadowolą się takim prezentem 😉
Misia jest małą strojnisią i otrzymała  kilka kompletów ubrań. 
Jednak  mama musi jeszcze dorobić kilka par butów, większy plecaczek i koniecznie kurtkę z kapturem, "przecież u nas tak często pada" :(
Dostałam jeszcze za zadanie zrobić skarpetki i rajstopki, hehe, ciekawe jak ja je uszydełkuję ?
Misia powstała w trakcie trwania zabawy na fb grupie @Przytul amigurimi - #ubierz misia, która trwała od kwietnia. Co ty dzień do wykonania był dany element.
Nini wykonana została z włóczki Etrofil Jeans 070 - kolor jasny beż - 55%bawełna, 45%akryl. Zużyłam niecały motek, robiłam szydełkiem 2,5.
Ubranka powstały z różnych włóczek, które wygrzebałam z moich pudeł.



 







Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)


7 komentarzy:

  1. Cos pięknego1 jestes baaardzo zdolna! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna misia strojnisia. A jaki ma elegancki plecak:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna maskotka. Super prezent.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tineczko cudowny prezent przygotowałaś, misia zachwyca i pozostanie pamiątką na lata.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz co, zakochałam się w tej maskotce. A pomysł z ubrankami rewelacja !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejuś, jaki słodziak!!! Sama nie wiem, w którym ubranku podoba mi się najbardziej, jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...