czwartek, 24 czerwca 2021

Dzień Mamy

 Wczoraj był Dzień Taty, a ja zapomniałam pokazać co przygotowałam na Dzień Mamy.

Otóż taką skromną karteczkę oraz chustę Mandalove wg wzoru SisHomemade 

Powiem szczerze, że chusta była wielkim wyzwaniem.

Jestem z niej bardzo zadowolona, kolory wg życzenia Mamy.

Chustę zrobiłam szydełkiem 3 z Kokonka nr 287 - bawełna/akryl - 3 nitki dł.1500m plus trochę dawcy na ostatnie 2 rzędy - czarny kolor.

Ostateczny rozmiar po zblokowaniu 215 cm x 82 cm.











Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

4 komentarze:

  1. Prezenty piękne, chusta elegancja ja zapaliłam swieczki na ich grobach.Kiedys też były prezenty i spotkania rodzinne.Pozdrawiam , akurat jest Wielka burza u nas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super chusta i śliczna kartka :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny prezent przygotowałaś:)Chusta i kartka zachwyca:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka przepiękna!
    Chusta cudna! Ja zaczęłam Sisi, ale półokrągłą. Twoja trójkątna też mi się bardzo podoba.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...