środa, 23 czerwca 2021

Dzień Taty

Na dzisiejszy Dzień Taty dla mojego Taty przygotowałam taką kartkę- czekoladownik.
Ania chyba specjalnie wybrała takie wytyczne w swojej czerwcowej zabawie, aby było można zrobić męskie kartki. Mam nadzieję, że czerwone kwiaty nie dyskwalifikują tej pracy jako męskiej oraz że jest wystarczająca ilość koloru brązowego, no i że widać drewniany motyw. 





A tutaj wrzucam digi stempelek własnej roboty do pobrania, jeżeli ktoś ma ochotę:




Banerek do zabawy:



ps. Będą jeszcze kolejne kartki do zabawy, więc wspólny post i kolaż będzie później.

Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)




 

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny upominek, tata na pewno sie wzruszyl :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny z samochodem.Super pamiątka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka - czekoladownik!!! Bardzo mi się podobają te czerwone kwiaty i stary samochód - to taki elegancki styl retro jak dla mnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kartka. Samo dla taty trafiony.
    Stempelek pobieram, dziękuję.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...