sobota, 12 czerwca 2021

Koronkowa pandemia #5

Kolejne miesiąc zabawy u Ani w tworzenie szydełkowych, bądź frywolitkowych ozdób na choinkę.
Jako, że frywolitka jest moja piętą Achillesową, tak więc u mnie 
powstały kolejne szydełkowe zawieszki na choinkę.
Mamy ptaszka - tutaj wzór, gwiazdkę, serduszka - wzór i aniołki,
 które zrobiłam wg kursu Aurelii-MyszkiSzarej z filmu na youtube.
 Przyznaję się, że zmieniłam ostatni rząd:) 


 






Wszystkie pace razem:)


Banerek do zabawy:


Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)


7 komentarzy:

  1. Pięknie się prezentuje Twoja pandemia cała w koronkach :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to piękne! Pozdziwiam! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne świąteczne dxiergadla.No troche się nam nazbierało.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci że jestem w totalnym szoku że tyle tych ozdób u Ciebie powstało. Wszystkie są cudne!! Z filmików Aureli też bardzo lubię robić.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ozdoby, nie tylko na choinkę:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne ozdoby, marzenie nas wielu, podziwiać że ogarniasz tyle technik, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te prace szydełkowe. Zachwyciły mnie te wzory ptaszka, aniołków i serduszek. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...