niedziela, 15 października 2017

Jesiennie

Jesień panoszy się wszędzie.
Z pięknej pogody trzeba korzystać. Chodzę więc, z moją najmłodszą na spacery, a
wieczorami się bawimy. Ostatnio z zebranych kasztanów powstały ludziki.
Niestety tylko jeden przetrwał do sesji 😁
Byłyśmy też w lesie, bo bardzo marzyło mi się grzybobranie.
Jakże wielkie rozczarowanie mnie spotkało, bo "aż" 12 grzybków zebrałyśmy.
Muchomorów za to nie brakowało.Ale to nic, bo powstało kilka "leśnych" zdjęć.
Napotkałyśmy mrowisko i  śliczną włochatą gąsieniczkę:)
Zgubiłyśmy babcię, ale się znalazła😀
A moja najstarsza córcia, uwielbia muffinki 
i co jakiś czas serwuje nam zestaw ze zdjęcia poniżej :)

















Moje zdjęcia posyłam na zabawę na blogu Twórczych Mam

Wybrałam zadania:
1.  Zbierz kolorowe liście
7. Spaceruj w lesie/parku
8. Zbierz kasztany... zrób ozdoby
9. Zrób jesienne zdjęcia
59. Upiecz muffinki



Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)



15 komentarzy:

  1. Zdjęcia oddają urok jesieni, która na szczęście ostatnie dni nam serwuje PRZEPIĘKNE!
    Powiało grozą z tym zdaniem "Zgubiliśmy Babcię" ;) na szczęście jak w bajce było dobre zakończenie...
    Dziękujemy za dołączenie do wspólnej zabawy w Klubie Twórczych Mam :)
    Mam nadzieję, że dołączycie w kolejnych etapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sobie poradzilas z wybranymi zadaniami, dziekujemy, za wzięcie udzialu w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki wspólny czas z dzieckiem to bardzo wartościowy czas! Zdjęcia rewelacyjnie oddaja piękno jesieni. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne jesienne spędzanie czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tinuś, ale radosna jesień. Dobrze, że babcia się znalazła:)
    A muffinki bardzo kuszące.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałyście super spacer, a po takich atrakcjach pyszne muffinki są w sam raz :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Tino! Przeurocze zdjęcia, Spacer po lesie w ładną pogodę to jest sama przyjemność mufinki apetycznie wyglądają - Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe zdjęcia!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  9. No właśnie!!Co z tą babcią?:P Dziękujemy za udział w wyzwaniu KTM:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe zdjęcia!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam mniam i te jesienne kolorki...:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...