wtorek, 31 października 2017

Świąteczne kartki z Ulą #10

Ostatni dzień miesiąca i nadrabiam zaległości w pokazywaniu moich prac.
Kartka gwiazdka - rozkładana wg kursu Ireny na blogu Lemoncraft
Wykorzystałam  grafikę dzieci ze starej kartki, tak jak zażyczyła sobie Ula
 A kwiatek zrobiony z wykrojnika clematis duży.
Całość w beżach z dodatkiem bieli.





A tutaj moje kartki  - bazy.
Ta złoto- srebrna prawdopodobnie będzie wykorzystana na zabawę na rogatym:)







Moją gwiazdkową kartkę posyłam na wyzwanie do :


wykorzystałam wykrojnik clematis duży







Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)






5 komentarzy:

  1. Piękna kartka, taka inna niż wszystkie inne! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykła kartka, tez muszę zrobić taki kształt:)
    Tulam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca :)
    Dziękuje za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna gwiazdka!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncraft!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...