piątek, 6 października 2017

Wycieczka do Włoch

A dokładnie do Rzymu i niestety nie moja,
 a mojej średniej latorośli - Nany.
I to dosłownie ostatnio.
W związku z tym, że przywiozła stamtąd kilka pamiątek
 oraz pocztówek zrobiłam dla niej 
album na zdjęcia i zapiski z wycieczki (choć jeszcze brakuje wykończenia środka).
Każda karta posiada w środku kieszonkę na pocztówki. 
Album ma wymiary dostosowane pod nie.
Na zdjęciach pokazałam tylko przykładowe wykorzystanie schowków.
Docelowo będą tam zdjęcia z wycieczki i zapiski:)
Do tego również zrobiłam niewielkie pudełko decu, 
z motywem ze znanego fresku Michała Anioła "Stworzenie Adama".
Bazę albumu oraz początki ozdabiania wewnętrznych kart,
 zrobiłam na podstawie kursu Anetty z bloga Jamiołowo.
Nawet nie wiecie, jak mi się to spodobało 😄 
Już czuję, że powstaną kolejne albumy, tylko muszę grzbiet zmienić ;)












 Zabawy:

Album posyłam do:



Pudełeczko decu do:



Całość do :



na zabawę we wspomnienia.
Z okazji 5 urodzin KTM zorganizował zabawę -bloghop.
Należało poskakać po blogach wszystkich projektantek 
tych aktualnych i poprzednich i odnaleźć hasło - klucz.
A hasło to : WSPOMNIENIA

Album i pudełko na skarby to idealne miejsce na przechowywanie wspomnień:) 





Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)


26 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona Twoim albumem. ..jest super:-):-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłaś to po mistrzowsku! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny album i piękne pudełko :-D Okładka z mapą jest fantastyczna :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny ten albumik :) No świetny pomysł :) A pudełeczko czarujące :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ten album!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny album, świetna pamiątka i do tego jeszcze super pudełko. Fajnie będzie wracać do tak opakowanych wspomnień :-) Pozdrawiam serdecznie :-)
    P.S. Widzę, że nie tylko ja na ostatnią chwilę :-) Powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny i świetnie wykonany! Fajna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny, będzie miła pamiatka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra album:) dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny i album i pudełeczko:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. I takie pamiątki lubię, pięknie i klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe prace - zarówno album jak i pudełko mają piękny i niepowtarzalny klimat :-)
    Powodzenia w wyzwaniach :-) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Super prace, chciałabym taki album posiadać w swojej kolekcji wspomnień, najlepiej z zawartością:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny album :) tez musze w końcu zabrać sie za swoje niesttey ten rodzaj rękodzieła strasznie nie poradnie mi idzie :( ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł na przechowanie wspomnień :)
    Dziękujemy za udział w zabawie w Klubie Twórczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe wspomnienia. Dziękuję za udział w wyzwaniu TDZ

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prace! Dziękuję za Twój udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy :)
    Pozdrawiam, Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudeńka, album zachwycający, no i uwielbiam ten motyw z pudełka <3, świetna rbota, dziękuję za zabawę z TowarzystwemDobrejZabawy, pozdrawiam serdecznie Tinko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniała praca, dziękuję za udział w zabawie z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...