wtorek, 31 października 2017

Fartuszek ze słoiczkiem

Co ma piernik do wiatraka, ano nic.
Ale znajdzie się wspólna Renia.
Bo fartuszek powstał w ramach zabawy w Handmade świętuje
a słoiczek w ramach lekcji decoupage.
Fartuszek zrobiłam dla Gosi -Penini i jej męża.
 Taki skromny upominek na wspólną drogę życia.
 Miałam przyjemność niedawno ich oboje odwiedzić, 
i z którymi spędziłam miły wieczór. 
A fartuszek jest uszyty przeze mnie. Powstawał w bólach, bo najpierw nie te nici do haftu 
a potem maszyna się zepsuła i szyłam ręcznie , buu ;(
Zawsze mogło być gorzej.




Natomiast słoik jest dla mnie. 
Żadna rewelacja, miała być serwetka kawowa, myślałam, że takową posiadam, 
ale amba ją wcięła i słoiczek wyszedł czekoladowy. 
Na dodatek na środku powstała jakaś biała plama :(
A, że kształt słoiczka nie jest prosty, więc serwetka się trochę powyginała, 
i gdzieniegdzie musiałam nadsztukować (druga warstwą serwetki ;))
pozalepiać dziury ( bo i klej okazuje się, że już poza datą :))
Zamiast na kawę, to będzie słoiczek na czekoladę:)








Banerki do zabaw:

 

Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)




6 komentarzy:

  1. słoiczki mają wzięcie;D
    a czekolada chyba jeszcze większa, wiec nie martw recykling uważam za bardzo udany:)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje że bawisz sie z nami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny ten fartuszek, Gosia była na pewno zachwycona. Czekoladowy słoik bardzo mi się podoba.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny fartuszek, fajny prezent z butelką :)
    Słoiczków o takich kształtach i serwetek ,,kawowych,, ci u mnie dostatek zaś ,,czekoladowych,, braki .... podoba mi się Twoja serwetka. Bardzo łady czekoladowy słoik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super fanty przygotowałaś. Rozumiem, że fartuszek z tych mniejszych, skoro na butelce, ale za to fajnie się prezentuje. Za to słoik wyszedł bardzo naturalnie, ja tam żadnych plam i zgrubień nie widzę, a kształt nie jest łatwy. Fajna praca. Cieszę się, że się z nami bawisz. Mam jeszcze pytanie co to jest "amba" ? ta co schowała serwetkę :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz z całego serduch dziękujemy za ten cudowny prezencik...piękną niespodziankę nam sprawiłaś :) Całusy!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...