niedziela, 22 października 2017

Dla nowego członka rodziny

Ostatnio w naszej rodzinie pojawił się mały człowieczek.
Kolorystyka kartka mówi, że to chłopczyk - Pawełek.
Z tej okazji zrobiłam dla niego i jego rodziców karteczkę.
Wykorzystałam papiery  Gossamer Blue  firmy LemonCraft.
Zrobiłam największego kwiatka, dodając na środek moje szydełkowe dzieło.
Listki wycięłam ręcznie, kolorując brzegi kredką.
Na samym środku kartki "warstwowy" stempel  od Project Prezent,
który otrzymałam jako niespodziankę od Wandy w jej candy.
Na koniec przykleiłam kilka cekinów.







Kartkę posyłam na wyzwania do:








Zdjęcie użytkownika Gosia Metryka.

A oto moje prezenty od Wandy:)
 Przyleciało sporo różnych przydasi, za które bardzo gorąco dziękuję:)




Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)






29 komentarzy:

  1. Tino! Karteczka jest Fantastyczna, Ten kwiatek jest uroczy - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka! Świetnie dobrane kolory! Obdarowani na pewno szczęśliwi. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Piękna pamiątka dla Pawełka i Jego rodziców.
    Szydełkowe dzieło to wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna pamiątka:) Cieszę się iż zgłosiłaś swoją pracę na wyzwanie sklepu Od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka i super pamiątka na długie lata. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka i tym bardziej piękna pamiątka dla Rodziców małego Pawełka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem oczarowana tą kartką :) Przepiękna! Błękity i brązy to niezwykle udane połączenie kolorystyczne :) Jakby niebo stykało się z ziemią :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękna kartka dla małego Pawełka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna karteczka i piękna sentencja na karteczce!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna karteczka!
    Najlepsze życzenia dla Rodziców i buziaki dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna ta karteczka! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie :-)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncrafters.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję również za udział w wyzwaniu Crafty Moly.

      Usuń
  13. Przepiękna kompozycja kwiatowa i cała karteczka:) a Pawelki jakos tak sa mi bliskie-nasz juz ma 3,5roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna, pięknie ukwiecona :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna karteczka dla "Nowego" człowieczka. Lubię to połączenie kolorystyczne;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sympatyczna kartka, pięknie się prezentuje :) Podoba mi się też ta sentencja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczności! A ten szydełkowy kwiatuszek - uwielbiam!

    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Od A do Zet! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna i pomysłowa karteczka Tatianko.
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne błękity na Twojej kartce sie pojawiły;-) Z beżem stanowią piękne zestawienie-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajną karteczkę wykonałaś. Na pewno będzie doskonałą pamiątką. Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy. Pozdrawiam i życzę powodzenia. MargoLa DT sklepu Od A do Zet:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Urocza karteczka, świetnie dobrałaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna kartka :) Trzymam kciuki za wyzwania! Dziękuję za udział w moim Candy i za zwrócenie uwagi apropo dodatku "obserwatorzy". Okazuje się, że to nie tylko u mnie ;) Trzeba chyba poczekać, aż błąd zostanie naprawiony u źródła.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna karta i pięknie dobrane kolorki .Cudnie wygląda szydełkowy kwiatuszek .

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudna kartka że wspaniałym kwiatem, gratulacje wygranej w candy

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...