wtorek, 31 października 2017

Trzy kartki na trzy okazje #10

To już ostatni dzisiaj post, choć myślałam, 
że zdążę z frywolitką, ale muszę sobie odpuścić.
Będzie następnym razem.
A teraz kartki na zabawę do Ani, 
u której w tym miesiącu projektantką była Hania z bloga My garden - my life


Hania zaproponowała kartki z bałwankiem, koronką, kurczakiem z jajem i męską.
Darowałam sobie kartkę wielkanocną i zrobiłam dwie na Boże Narodzenie.
Zacznę od męskiej, bo z niej jestem najbardziej zadowolona.
Kartka poleciała do taty Lidzi, a męża Krysi.






I dwie bożonarodzeniowe, takie zwyklaczki.

z koronką


z bałwankiem


oraz wymagany kolaż :)


Dziękuję za odwiedziny i  komentarze:)
I do następnego razu, zmykam do pracy.
A dzisiaj Halloween, "boo"  ;)





14 komentarzy:

  1. Męska świetna, jestem pod wrażeniem :) Świateczne też urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki są super, a męska wymiata:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wszystkie, ale to męskie pudełeczko jest czadowe:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki, ale ta męska rzuciła mnie na kolana, jest super. Nie dość że przestrzenna, to jeszcze te narzędzia, no rewelacja. A z frywolitką jeszcze ogólnie zdążysz, bo pikotki na pewno będą :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tino! Wszystkie karteczki są przeurocze, Męska oczywiście jest najpiękniejsza, Świetnie wyposażyłaś mojego męża :-) Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Męska jest rewelacyjna!!
    choć i reszcie nic nie brakuje;)
    Tineczko, podsumowanie pikotek będzie w przyszłym tygodniu wiec jak coś to mogę dołożyć i Twoją prace:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prace- męska zachwycająca. Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, ale ta męska pierwsza klasa, super wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jak fajnie że zdążyłaś z październikowymi karteczkami. Super sobie poradziłaś z tematami. Dziś prym wiedzie męska oczywiście bo jest świetna!!
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta męska faktycznie świetnie Ci wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne karteczki :) dziękuję za udział w mojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne!!! Zwłaszcza pierwsza narzędziowa !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Tatianko śliczne kartki, ale ta męska oczywiście naj naj. Ile ja się jej naoglądałam będąc u Rodziców, tyle tam tych super narzędzi, że buzia mi się śmiało i tylko co chwilę było, O a tu jest to, o a tu jest tamto.... :) Jeszcze raz CI bardzodziękuję za wysłanie tej kartki mojemu Tacie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...