niedziela, 5 grudnia 2021

Kalendarz adwentowy

Przez cały rok bawiłam się w zabawę u Splocika w tworzenie kalendarza adwentowego.
Co miesiąc było do wykonania zadanie polegające na wykonaniu danego motywu z odpowiadającą mu cyferką. Tutaj można zobaczyć moje comiesięczne zmagania z tworzeniem pudełek, które wybrałam sobie na stworzenie kalendarza. Pomysł długo się rodził, wybrałam formę w kształcie książki. Jednak okładkę wykonałam dopiero na sam koniec i nadal nie wiem jak ją ozdobić. Jest skromnie, a dziecko mimo wszystko, zadowolone, bo towarzyszyło mi w tworzeniu tej okładki :)
W każdym pudełeczku jest mini czekoladka i jeden lub dwa elementy puzzli.
Zrobiłam jej obrys puzzli na papierze i teraz przykleja po danym kawałku ( wcześniej je ponumerowałam).
Dziękuję Splociku za wspólną zabawę i czekam na kolejną:)









Obrazek -puzzle do samodzielnego pokolorowania:


Materiały do tworzenia okładki:




Banerki do zabaw:



Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

 

5 komentarzy:

  1. I jest kolejna inspiracja na rok następny, Fajnie że co jedna osoba brojąca udział w zabawie i każdy kalendarz inny. Twój mi się też podoba i już myślę co by tu wymyślić na rok przyszły. Ważne że dziecko zadowolone i oto w tym wszystkim chyba chodzi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z tą kalendarzową książeczką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna kalendarzowa książka, wspaniały pomysł, brawo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł i wspaniały kalendarz. :)
    Być może wykorzystam pomysł, ale czy w przyszłym roku czy później, to teraz trudno mi zdecydować.
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Bardzo dziękuję za udział w mojej zabawie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow rewelka! Takiego kalendarza jeszcze nie widziałam! Brawa Tino!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...