czwartek, 16 grudnia 2021

Świąteczne kartkowanie z Paper Heaven - kartka nr 3

 W kolejnym dniu świątecznego kartkowania z Paper Heaven Gosia zaproponowała "kartkę leśną".
Mamy sporo zieleni i naturalne elementy.
Sizal się znalazł, ale ociupinka, "główny dawca" nadal nie wiadomo gdzie się podziewa.
Nie posiadam niestety wstążek "gnieciuchów" i mam co mam:)
Bazę kartki zrobiłam z papieru kraft (znalazł się) w formie DL, nie pasowało mi to małe zagięcie, co w oryginale ;)
Wykorzystałam papiery z kolekcji : Wigilijne drzewko - 03
oraz Różane Wino - 03.
Nie mogłam zdecydować, które poinsecje wybrać i zrobiłam mix z brązowymi i zielonymi środkami.
Jelonek to wycinanka z wykrojnika, skleiłam 3 razem, żeby był grubszy jak tekturka :)
Zielone kulki to potuszowane na zielono zasuszone owoce lipy.
Chlapania jakie są każdy widzi:) Muszę popracować na jakością kawy 😂







Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

4 komentarze:

  1. Ślicznie skomponowałaś kartkę. :)
    Bardzo mi się podoba taki styl, ale sama takich nie potrafię komponować.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesliczna karteczka, święta tuż, tuż kartka o tym mowi.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Owoce lipy! No super pomysł. Zapamiętam ten sposób na wykorzystanie darów natury. Hihi. Cudna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna kartka!!! może nie wszystko takie same jak w oryginale, ale może właśnie dlatego jest to Twoja kartka? buziaki

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...