poniedziałek, 20 grudnia 2021

Świąteczne kartkowanie z Paper Heaven - kartka nr 4

Kolejna kartka ze wspólnego kartkowania z Paper Heaven. 
Tym razem mroźna wg tego live Gosi-Mosi.
Nie wyszła taka zła, trochę się skrzy, znalazłam kilka świecidełek to dodałam :)
Poinsecje kleiłam w nocy (stanowczo odradzam) i pomieszały się foamirany - biały z kremowym,       no i kwiatki nie są takie bielutkie jak być powinny :(
Kremowy sizal barwiłam na niebiesko tuszem do stemplowania:)
Oczywiscie gnieciuchów brak i zamiast tego jest taki brokatowy sznurek.





Banerki do zabaw: 
-na FB:


-na blogu:


Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)

 

4 komentarze:

  1. Bardzo ładna kompozycja i oby faktycznie Święta były białe, bo przynajmniej u mnie na Lubelszczyźnie na razie śniegu brak ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka:) Zdrowych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, bardzo mroźna i błyszcząca. Nie widzę różnych odcieni bieli ;)
    W imieniu Paper Heaven papers dziękuję za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...