piątek, 10 grudnia 2021

Świąteczne kartkowanie z Paper Heaven - kartka nr 1

 Podobnie jak w zeszłym roku, również i w tym bawię się razem z Paper Heaven w świąteczne kartkowanie. Moje "pokazywanie" zacznę od kartki nr1 - to pop-up box.

Link do live ==> tutaj

Stworzyłam ją z kolekcji papierów "Białe jak Śnieg".

Bazę zrobiłam sama.

Niestety nie mogę znaleźć sizalu :( i go nie użyłam. Musi być bez.

A chlapania mam gotowe, nie martwiłam się czy się udadzą ;)

Ciekawa jestem, czy producent mógłby sprzedawać już wycięte elementy, ich wycinanie nie należy do najłatwiejszych 😁








Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

2 komentarze:

  1. Może nie należy do najłatwiejszych, ale Ty dałaś sobie świetnie radę - box wyszedł cudownie! Podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny boxik, Tinko. Oj tak, wycinanie elementów do przyjemnych nie należy:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...