piątek, 24 grudnia 2021

Świąteczne kartkowanie z Paper Heaven - kartka nr 8

 No i mamy kolejną kartkę w cyklu świątecznego kartkowania z Paper Heaven, tym razem w stylu vintage, wg liva prowadzonego przez Gosię.
Okrągła baza nie jest za duża, raptem 12 cm, jednak udało się pomieścić sporo warstw.
Skoro vintage to są brązy, przetarcia, mam nawet pękniętą ramkę, że niby ze starości, ale to przez przypadek :)
Niestety zapomniałam o chlapaniach 😲, ale za to znalazłam gnieciucha. Przypomniało się mi, że pozostał z tworzenia albumu.
Wykorzystałam papiery z kolekcji Królewskie wesele oraz Białe jak śnieg.







Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)

6 komentarzy:

  1. Cudowna kartka!! i fajna forma, myślę, że przy małych zmianach można by ją wykorzystać i na inne okazje:)
    Pozdrawiam serdecznie i zdrowych, rodzinnych, przepełnionych spokojem Świąt Bożego Narodzenia Wam życzę:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowych i rodzinnych Świąt!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych, spokojnych, zdrowych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tinuś, życzę Tobie i Twoim bliskim Świąt pełnych radości, pokoju i rodzinnych wzruszeń.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, niebanalna kartka, bardzo mi się podoba taka kolista, wieńcowa forma. Życzę Tobie oraz Twoim bliskim zdrowia, radości i samych pięknych momentów na te Święta, wszystkiego dobrego!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...