niedziela, 26 grudnia 2021

Świąteczne kartkowanie z Paper Heaven - kartka nr 10

Jak wam mijają święta?

Pełne brzuchy czy jednak z umiarem, delikatnie?

Wpadam na chwilkę na szybko pokazać moją ostatnią kartkę zrobioną we wspólnym kartkowaniu

 z Paper Heaven. Jest to kartka z rozdarciem.

Jak zwykle live prowadziła Gosia.

 Całkiem nieźle wyszło, jednak moje poinsecje są za małe :(

Zauważyłam to jak już przykleiłam, no i po ptakach, trzeba było zrobić z tego co się ma.

Do zrobienia kartki wykorzystałam papiery z kolekcji Wigilijne drzewko i Białe jak śnieg.

Listki wykroiłam z Grenery 03 oraz Złotych Snów 05, a poinsecje powstały z Grenery 03.









Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)
Życzę Wszystkim dalszego miłego świętowania:)



8 komentarzy:

  1. Prześliczna kompozycja! Dziękuję za odwiedziny i również Ci życzę miłego świętowania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne. Dobrego świętowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Święta mijają jak zwykle - rodzina, jedzenie, filmy, kolędy.;)Kartka prześliczna.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknego świątecznego czasu :) i wszystkiego dobrego na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka piękna. Ciekawe połączenie kolorów - bardzo mi się podoba.
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka:) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie skomponowana i wykonana kartka. Efekt, o którym ja mogę tylko pomarzyć z moim antytalentem w tym kierunku...
    W ostatnim dniu w roku życzę Ci tego nowego, co upłynie pod znakiem spokoju, dobrego zdrowia i pomyślności, na przekór wszelkim zawieruchom i niepokojom na świecie :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...