czwartek, 27 października 2016

Dynie w plecaku

Na początku chciałabym bardzo serdecznie podziękować 
 za komentarze pod poprzednim postem z zakładką.
Dzisiaj pora na coś szydełkowego.
Ponieważ nie wyrabiam czasowo, jak większość z nas, 
więc post jest łączony.

Są dynie i jest plecak :)
A wszystko za sprawą zabawy na blogu DIY - Cykliczne Szydełko.


Dynie są malutkie, słodziutkie. Szybko się je robi.
Opis wykonania jest bardzo czytelnie podany.



Z plecakiem trochę dłużej mi zeszło, choć też nie było problemu ze zrobieniem.
I tak okazuje się się, że nie dorobiłam kieszonki z przodu, ani w środku.
Taki miałam zamiar, ale jeszcze powstaną.
I na dodatek nie znalazłam odpowiedniego guzika do zamykania klapki.
Ale jest i to dość spory. Zmieści się w nim zeszyt A5 i w pionie i w poziomie i na płasko.
Zaszalałam. Docelowo jednak to będzie w nim "warzywniak".
Wspaniałe miejsce na przechowywanie dotychczasowych i późniejszych "dziergadełek".
Klapkę, szelki i dno zrobiłam z szarej włóczki, tworząc z jednej nitki -trzy.





A tutaj w trakcie pracy


Zużyłam na niego ok. 250 g włóczki akrylowej.


Moja średnia modelka - Natalka :)



Moje szydełkowe twory posyłam na wyzwania na blogu DIY 
z serii Cykliczne Szydełko 





Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)


27 komentarzy:

  1. Dynie podziwiam u wszystkich, rewelacja, a plecak ma fajne kolorki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Te dynie są mega urocze :* przygarnełabym całe stadko bo podbiły moje serducho :*
    Plecak też fajowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny plecak zrobiłaś, no i super dynie:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tino! Te dynie są śliczności,Takie słodkie. A plecak jest bardzo ładny i taki elegancki Córci bardzo ładnie w nim - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Dynie bardzo ładne:) Plecak super:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. praca bardzo przypadła mi do gustu- i dynie, i plecaczek- brawo!

    OdpowiedzUsuń
  7. No te dynie sa rewelacyjne!!! A plecak super :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super są te szydełkowe dynie a plecaczek świetny! Rewelacyjnie córcia nam go prezentuje :) Fajne są te Wasze wyzwania z Cyklicznym Szydełkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rety! Dynie są przeslodkie :)))) pięknie je wykonałaś! Plecak świetny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Plecak super, ale dynie - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cuda.
    Za mną szydełkowy plecak chodzi i chodzi ale jakoś nie może mnie dogonić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te dynie są rewelacyjne , podobają mi się bardzo :)
    Plecak niczego sobie , będzie w sam raz na książki do czytania :):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny plecaczek i zabawne dyńki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dynie świetne, a plecach sama chciałabym mieć taki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczniutkie te dynie, a plecak wyjątkowy i oryginalny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Plecak pełen dyniek - super!
    Uściski, Tinko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale maleńkie słodziaki. Mistrzostwo zrobić takie miniaturowe cuda.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale śliczne maleństwa. Dyńki są rewelacyjne. A plecak 🎒 bardzo fajny i praktyczny. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny plecak, dawno temu miałam taki zrobiony przez moją mamusię. Dyńki urocze, oj muszę nauczyć się szydełkować. Cieplutko pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki fajny ten plecak wyszedł! A dynie są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowne, cudowne, aż brak słów i dynie mnie powaliły na kolana i plecak, czad, super, extra jak ja Ci zazdroszczę, gdyby nie deficyt czasu ;p (chociaż mam wymówkę ;p)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne są te dyńki! Mają super zawijaski :)
    A plecaczek na pewno będzie świetną spiżarnią ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. No kochana zaskakujesz zawsze na ostatnią chwilę! Plecak no istne cudo! Wyszedł wspaniale, a dynie.. no tak jakbyś podkradła moje ;) Przepięknie wyszły.
    Dziękuje za multi udział w CYKLICZNYM SZYDEŁKO. Pozdrawiam serdecznie DT DIY MAGDALENA

    OdpowiedzUsuń
  24. Uroczy plecaczek, ślicznie go zrobiłaś Tatianko. A te malutkie dynie wyglądają świetnie, są idealne do jesiennej dekoracji.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dynie są genialne. Jakby je moja Wercia widziała... dobrze, że już śpi ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super i dynie i plecaczek!:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...