piątek, 14 października 2016

Zrobione z mamą

A właściwie, to prawie samodzielnie.
Moja pomoc była niewielka.
Uwaga chwalę się moją córcią.
Natalka, bo o niej mowa w styczniu skończy 13 lat 
i jak już zapewne wiecie, lubi sobie malować, ciapać, itp.
Moja mała, no już niemała, bo prawie tak wysoka jak ja, artystka.
Tutaj jest na etapie malowania wieszaków. Znudziły jej się czarne.
A, że uwielbia morski kolor, to sobie go zrobiła.
Zmieszała zielony z niebieskim jasnym i oto jest.
Morski-turkus :)
To jedyne zdjęcie z nią, które mogłam wrzucić :)


Szkolne ciuszki (czyt. mundurek),
nie mogą wisieć na takich brzydkich czarnych wieszakach,
 więc wiszą sobie na turkusowych.
Moja rola polegała na polakierowaniu owych wieszaków.



Przy okazji pomalowała skrzyneczkę po mandarynkach, która teraz robi za organizer na biurku.
Pierwotnie miała to być półka na ścianę.
I całe szczęście, że jest, bo przynajmniej ten artystyczny bałagan jest trochę opanowany.
Ja też tylko polakierowałam.
Z boku skrzynki i na biurku widać efekty ciapań :)


Kredki i ołówki "mieszkają" w koszykach z wikliny papierowej - moje dzieła.


Szkolne ciuszki zaliczone, organizer na biurko też,
 to teraz pora pokazać zakładkę do książki.
W końcu to też do szkoły się przyda.
Moja malarka zmajstrowała sobie zakładkę, a ja tylko ją okleiłam folią.
Ponieważ pragnie poznawać nowe trudne słowa, stwierdziła, że będzie logofilem.
Nie wiem, czy  w języku polskim jest określenie takiej osoby,
 ale po ang. Logophile - a lover of words.
Założyła nawet sobie zeszyt, 
w którym wypisuje alfabetycznie znaczenia trudniejszych słówek.



A tutaj jeszcze kilka obrazków, które zdobią ściany jej pokoju:)
Natalka oprócz akwareli lubi szkicować.
Uwielbia też "doodlować".

Kwiatki


Kot - nasza Milka


kwiatek z kółek


oko - duma Natalki


niedokończona mandala


drzewo z kółek


kosmos


kleksowy pająk


Przy tym obrazku mamy dylemat, co artystka miała na myśli?
Wieloryb chowający się w wody oceanu, czy głowa lisa wynurzająca się z chmur?


No i banerek powitalny z jej inicjałami.



Zakładkę, organizer  i wieszaki posyłam na wyzwanie do
Klubu Twórczych Mam 



Dziękuję za odwiedziny  i komentarze:)
Wszystkie prace zamieszczone za zgodą właścicielki - mojej córci.
Ona też dziękuje za komentarze :)

**************************************

Z okazji dzisiejszego święta wszystkim nauczycielom
życzymy 
entuzjazmu w przekazywaniu wiedzy,
zrozumienia w oczach uczniów, 
cierpliwości  i wrażliwości 
oraz wytrwałości w pokonywaniu trudów dnia codziennego:)







33 komentarze:

  1. Urosła młoda artystka i niech dalej tak trzyma, a ja trzymam kciuki:) jest co podziwiać, bo wychodzi jej to pięknie! a oko - cudne!! pozdrawiam ciepło i mamę i córę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No widzisz i Tobie rośnie mała artystka :) Moja artystka ostatnio umyślała sobie robić kwiatki z krepiny i to bez mojej pomocy ... bo ja takich nie umiem :):)
    Wiesz mi ten obrazek bardzo przypadł do gustu , jest bardzo abstrakcyjny i daje pole do myślenia co też artysta miał na myśli ??? Obstaję przy wielorybie :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwaga konkurencja 😁 świetne prace i piękne kolory organizera i wieszaka

    OdpowiedzUsuń
  4. Banerek z N, drzewo z kółek i kosmos bardzo mi się spodobały:) Oko też:) Super prace - dojrzałe! A wieszak i organizer też fajny.
    W akwarelce zobaczyłam lisa, dopiero potem ogon wieloryba:)))
    Fajnie tak dzielić pasje z córcią!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Artystka, prawdziwa artystka! I do tego z otwartym umysłem. chcącym chłonąć wiedzę. Powinnaś pękać z dumy z powodu takiej córy, kochana:)
    Pozdrawiam cieplutko (choć rano chwycił mróz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW. Zdolną masz córę, nie ma co :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdolniacha z Twojej córci, Tatiano!
    Moje średnia córka (15 lat) też uwielbia rysować, malować, itp. Może uda mi się namówić ją na pokazanie swoich prac na blogu...

    OdpowiedzUsuń
  8. Talent po mamie! Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Natalka tyle talentów odziedziczyła po mamusi:-)
    Powodzenia w wyzwaniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja sobie pozwolę zostawić dziś komentarz dla Natalki. Masz Natalko artystyczną duszyczkę. Pielęgnuj w sobie te zdolności bo na prawdę warto. Ślicznie rysujesz, oko jest świetne. Podoba mi się też Twoja mandala.
    Serdecznie pozdrawiam obie zdolne panie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdolna dziewczyna! niech się dalej rozwija!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tino! Masz ładną i Utalentowaną Córcię - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  13. Córa ma duży talent!
    Ten lis ( jak dla mnie) i drzewo z kółek jest genialne!
    gratulacje i pozdrawiania przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniała współpraca! prace córy są po prostu cudne! drzewo z kółek <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko mi się bardzo podoba :)

    Zapraszam-Mój blog
    <--- Odwdzięczam się za każdą obserwacje --->
    (Tylko nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga
    w komentarzu na moim blogu)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne prace widać talent w genach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mama możesz być dumna z córci! Drzewo z kółek jest niesamowite, zresztą inne prace również. Brawo!Powodzenia w wyzwaniu:)
    Dziękuję za życzenia i pozdrawiam i Ciebie i Natalkę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz bardzo zdolną córcie i koniecznie częściej pokazuj prace Natalki :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale zdolna ta Twoja córcia! :) Wszystkie prace śliczne! Zachwyciło mnie drzewo z kółek:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne prace, niech córka rozwija swój talent, bo jest bardzo zdolna☺ wszystko bardzo mi się podoba, ale rysunek z głowa Lisa- cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekne prace robi Twoja corka. A to oko, piekne!!!!!! Rosnie kolejna artystka :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tinko, przekaż Natalce, że jestem pod wielkim wrażeniem jej talentu. Prace BARDZO mi się podobają, zakładka, kot, oko, a tak naprawdę wszystkim jestem zachwycona. Mam nadzieję, że jeszcze nieraz Zobaczę jej prace. Pozdrowienia dla Ciebie i córci

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo zdolna - oko i kosmos jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  24. No, no, zdolna ta Twoja córcia, ślicznie :) mnie bardzo urzekła zakładka, cudna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne prace, to teraz mama ma konkurencję...w pozytywie rzecz jasna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaka różnorodność technik! Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Niedaleko pada jabłko od jabłoni :) Świetne prace Natalii!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdolne z Was babeczki ;) Faktycznie skrzyneczka niezła ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...