czwartek, 13 października 2016

Gościnny występ w Bloomcraft

Dzisiaj mam przyjemnosć gościć na blogu Bloomcraft.


Jako inspirację przygotowałam kilka propozycji na Halloween,
Dzień Nauczyciela oraz imieninki.
Prace przygotowałam z papierów firmy Bloomcraft, 
z kolekcji Halloween oraz Szkole historie
które to dostałam w prezencie od Magdy z bloga decoartM
Przy okazji chcę podziękować Magdzie
za możliwość gościnnego projektowania na blogu Bloomcraft

Na początek pokażę karteczkę dla mojego bratanka Igorka.
Własnie uczy się dodawać i odejmować, 
więc kolekcja Szkolne historie przypadła mi do gustu.
Serduszka scrapki dostałam kiedys od Dorotki.
Napis digi - moje dzieło.


Kolejna prace to małe notesiki, którym dorobiłam opakowanie.
Będą jak znalazł na skromny podarunek dla nauczycieli od mojej córci.
W jednym wykorzystałam papier w kleksy - to dla pana od historii, 
a w drugim w napisy  - to dla pani od j. polskiego 
Papiery, kilka stempli, guma, sznurek no i gotowe.
Stempel kleks - crafty moly, happy moments ze strzałką - scrapberry's
Napis smile zrobiłam z pojedynczych literek.





A teraz pora na kolejna kolekcję - Halloween.

Przygotowałam kartkę. Taka tradycyjna, prosta.
Nakleiłam na nią nietoperze, duszki i napisy "BOO" wycięte z papierów.
Napis gotowy znalazłam w swoich zasobach.
Do zdjęcia pozują dynie wykonane wg kursu Moniki z bloga kijankowo
Na jedną zabrakło mi już wypełnienia.


Do karteczki dorobiłam pojemniczki na słodycze w formie trumienek.
Ponieważ moja córcia zapraszam do siebie koleżankę na party, 
to postanowiłam już teraz przyszykować dla nich małe upominki.
Wzór na pudełeczka ściągnęłam stąd od Marthy Steward.
Tylko ja wykonałam troszkę mniejsze niż oryginał.




*******************************************

Moje notesiki, posyłam na wyzwanie do Świata Stempli

Wybrałam linię : kleksy, stempel, sznurek,
a i jeszcze przeszycia mogły by być ( choć one tylko narysowane )



Dziękuję za odwiedziny i komentarze:)
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i życzę miłego dnia :)





29 komentarzy:

  1. Piękne prace :) Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Jaka mnogość pięknych rzeczy, które wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tino gratuluję :)
    Przepiękne inspiracje przygotowałaś :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zasypałaś nas mocą wspaniałych prac w tym poście, wprost napatrzeć się nie można! Ale muszę przyznać, że to właśnie notesiki spodobały mi się najbardziej! Ich prostota i bajeczna kolorowość zarazem mnie urzekły. Rysowane przeszycia są jak najbardziej na miejscu! Sama ostatnio zaczęłam po nie sięgać, choć kusi mnie też taka stempelkowa wersja przeszyć. Kto wie, może się doczekam ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w imieniu Świata Stempli.
    Agnieszka DT

    OdpowiedzUsuń
  5. Z uśmiechem obejrzałam wszystkie zdjęcia z posta :) Notesiki bardzo praktyczne, dobrze pomyślane. Ponieważ jestem praktyczną osobą to notes według mnie powinien być bez zbędnych wystających ozdób, żeby nie poodpadały w trakcie noszenia w torebce i to mi się bardzo podoba, plus gumka ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Świata Stempli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super przygotowałaś wytworki swoich rąk-karteczka, notesiki, pudełeczka na czekoladki, super! pozdrawiam ciepluteńko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prace piękne ale mi najbardziej podobają się te o tematyce halloween:)
    Nie mogę od nich oderwać wzroku:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Tino, gratuluję! Twoje prace są wspaniałe i takie różnorodne. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Prawdziwe małe dzieła sztuki! Trumienki boskie:) Chętnie zjadłabym z niej cukierka:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale dużo ciekawych prac, wszystkie są rewelacyjne i pomysłowe:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przede wszystkim gratuluję!
    Piękna różnorodność prac. Karteczka śliczna, notesiki rewelacyjne! Z Haloween mam problem, jakoś nie mogę się do niego przekonać, ale doceniam pomysł i wykonanie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace :) a pojemniczki na słodycze rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  13. Wielkie i serdeczne gratulacje!
    A prace są piękne.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Po pierwsze: bardzo dziękuję, że zgodziłaś się wystąpić na blogu BloomCraft ze swoimi fantastycznymi pracami. Bardzo fajnie pokazałaś ich możliwości ;)
    Po drugie: jestem zachwycona Twoimi szydełkowymi tworami, dynia jest słodziutka.
    Mam nadzieję, że będziesz do nas zaglądać i brać udział w zabawach. Pozdrawiam serdecznie. Ula z BloomCraft

    OdpowiedzUsuń
  15. Tino jest mi niezmiernie miło, że przyjęłaś zaproszenie i przygotowałaś masę wspaniałych inspiracji, karteczki, notesiki z fantastyczna i praktyczna gumką, no i trumienki czad na maxa, jeszcze raz dziękuję 💙

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie prace piękne i bardzo pomysłowe oraz super dobrane kolorki..

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo piękne i estetycznie wykonane prace!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne, kolorowe prace, przemyślane i praktyczne notesiki :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Świata Stempli :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję, wszystko bardzo. Mi się podoba, nauczyciele i Igorek na pewno będą bardzo zadowoleni, trumienki wow

    OdpowiedzUsuń
  20. Super są te trumienki :) no i jaka piękna dynia )
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe, ciekawe prace. Najbardziej przypadły mi do serca projekty związane z Haloween. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale poszalałaś. Świetny komplet, a same trumny powalają. Gratuluję pomysłu i wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne dyńki. Dziękuję, że skorzystałaś z mojego opisu :)
    Pozostałe Twoje prace też są fantastyczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne, różnorodne inspiracje! Pierwsze wesołe, radosne i jasne, a drugie wesołe i na pewno ucieszą dziewczyny :) Fajna sprawa. A mieć taką mamę to już w ogóle brak słów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne prace! Super digistempel!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłoszone notesiki oceniam jako bezpretensjonalne i interesująco ozdobione. Na marginesie dodam, że trumienki są bossskie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Świata Stempli.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...