piątek, 7 października 2016

Scrapujemy 9 miesięcy #6

Niektóre typy tak mają, a szczególnie ja, 
że wszystko robię na ostatnią chwilę.
Tak jak dzisiaj, ostatnim rzutem na taśmę posyłam karteczkę na zabawę do Ewy.
W tym miesiącu Ewcia zażyczyła sobie deszczowe karteczki, opcjonalnie z akcesoriami.
I na dodatek chciała, aby ten deszcz był widoczny.
Z pomocą znowu przyszła mi córcia. 
Zrobiła akwarelowe  tło. No, ale co z tego?
Jak pomysłu brak, aż do czasu.
Wyjęłam z pudełka stemple, akcesoriów jak kot napłakał.
Ale za to są inne, tak więc padło na Gorjusskę.
Pokolorowałam ją kredkami, oczywiście nie jest idealna,
ale cóż zrobić jak ktoś nie ma daru do malowania.
Dorobiłam jej parasolkę, tylko jakoś kaloszy zapomniałam ;)
A może one są w te kolorowe paski?
Krople deszczu powstały z brzegowego "biedronkowego"dziurkacza.
Maźnęłam (jest takie słowo?) je białym korektorem i pokryłam glossy accent:)
Oczywiscie kolory laleczki i parasolki musiały pasować do tła.
Napis taki uniwersalny, ale nie wiem, czy w przyszłości nie zamienię;)
No i jak?





tło mojej córci:


A tutaj hortensje ( niestety nie moje) prawie jak z tła. 
Zdjęcia zrobiłam podczas spaceru z księżniczką :)



Też tak macie czasami , oczywiście niektóre z was, 
że piszecie posta, 
a w międzyczasie pomagacie odrabiać lekcje 
(teraz było o współczynniku załamania) jednemu dziecku ,
 albo robicie jedzenie drugiemu? 
Wolę nie pisać co robiła trzecia w tym czasie ;)
Godzinę mi zeszło z tym postem:)

**********************************************

Banerek do zabawy 


A dorzucę jeszcze na dwa wyzwania:
do 25.10.216

Nieśmiało powiem, że padło na różowy z niebieskim :)



 do10.10.2016





Dziękuję za odwiedziny i komentarze
pod poprzednimi postami i obecne :)
Dziękuję,że do mnie zaglądacie, to bardzo miłe :)


21 komentarzy:

  1. Tatiano, karteczka - tradycyjnie już - piękna. Gorjusski w ogóle uwielbiam i kiedyś popełnię jakiś hafcik z takim dziewczątkiem.
    Współpraca z córcią kwitnie - super :)
    I też - pisząc posta - pomagam w lekcjach, tulę i odpowiadam wielokrotnie na pytanie, kiedy wreszcie oddam komputer :)
    Pozdrawiam weekendowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała karteczka! Wszystko mi się podoba- tło rewelacyjne, gourjuska superowa, a kropelki deszczu- miodzio1 Zachwycajaco!Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba! I malowana laleczka, i krople deszczu, i tło:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna karteczka, a tło jest wspaniałe:-) Też wszystko robię na ostatnia chwilę i jakoś nie umiem się z tego wyleczyć;-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj pisałam komentarz, telefon mi przeszkodził i później zastanawiałam się czy opublikowałam czy nie hehe,... okazuje się że nie;)
    Śliczna kartka! Krople deszczu maźnięte korektorem wyglądają jak w 3D.
    Co do dzieci to te czasy dawno za mną,ale też tak miałam, nie był to komputer, ale też robiłam wiele rzeczy w jednym czasie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdolna masz córcię tło wyszło super:) Karteczka prześliczna:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Tinko, gdy patrzę na Twoją kartkę, przychodzi mi na myśl tytuł "Radość w deszczu". Fajnie, że współpracujesz twórczo z Córcią.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniała, ja to chyba zamówie takie tła u Twojej córki, co do ogarniania w czasie piszenia postów to owszem, robienie jedzenia, granie w łamigłówki, śpiewanie piosenek i budowanie z klocków w jednej chwili :D to jest wyzwanie taki post no nie Tinko ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie połyskują te krople deszczu, karteczka jest przeurocza!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. zdolniacha twoja córcia, piękne tło
    a jakby co, to mów że te skarpetki to kalosze! ;-D

    dziękujemy za udział w wyzwaniu
    DT I like challenges

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi, hi bo kobiety są wielofunkcyjne;-) i sama nie wiem czy to dobrze. Karteczka prześliczna, rzeczywiście tło bardzo nawiązuje kolorami do zdjęcia hortensji, przepięknych hortensji!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana jakie mam tyły niesamowite rzeczy mnie ominęły :)

    Kartka jest fantastyczna, kalosze- jasne że w paski- co ma ich nie być jak są:*
    A kilka rzeczy w tym samym czasie to nasz babski standard :))
    Powodzenia w wyzwaniach :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Tatiano karteczka jest prześliczna i do tego wykonana z pomocą córci :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, a efekt deszczu rewelacyjny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste:)

    OdpowiedzUsuń
  16. A mnie się najbardziej podoba tło:-). Oczywiście cała reszta też, bo wszystko ślicznie skomponowane i połączone, a do tego ten niecodzienny jak na kartkę kształt. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...